|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
keagan
|
Geplaatst: ma jun 04, 2007 9:59 am |
|
|
|
Goedemorgen,
Ik heb machine op 2.5.0 en één machine op 2.5.2 en ik wil deze beide upgraden naar 2.5.4.
Heb de image van 2.5.4 iso gedownload moet ik nou een incremental upgrade doen van 2.5.1, 2.5.2, 2.5.3 en dan 2.5.4 of kan ik gelijk een upgrade naar 2.5.4 doen?
Wat is hiervoor de juiste procedure? En hoelang duurt de gemiddelde upgrade ongeveer?
Thanks
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
beerse
|
Geplaatst: ma jun 04, 2007 10:17 am |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1213 Woonplaats: Leiden
|
|
Volgens mij is de 'upgrade' praktisch een herinstallatie. Je kan in 1 keer de nieuwste versie installeren.
Kijk meteen ook even naar de patches. Voor zover ik mij herinner hoef je op ESX 2.5.x alleen maar de laatste patch te installeren. Let hier wel op de voorwaarden (readme) van de patch: daarin staat waar ze wel op geïnstalleerd kan worden en/of hoe je daar komt (welke patches of installatie je eerst moet doen).
Jammer dat je nu pas met de update begint. Vorig jaar kon je (binnen een support contract) gratis updaten naar ESX 3.x (al was dat alleen maar voor de basis-functionaliteit).
_________________ "Make it as simple as possible, not simpler" (A. Einstein ?)
Maak het zo simpel mogelijk, niet simpeler.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
keagan
|
Geplaatst: di jun 05, 2007 13:06 pm |
|
|
|
Bedankt voor de info!
Onze klant gaat naar een uitwijkingomgeving met nieuwe server en ESX 3.x, dus er moet toch nog een grote migratie uitgevoerd worden.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|