|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
andreasfc
|
Geplaatst: do feb 04, 2010 19:50 pm |
|
|
|
Ik heb een probleem met 1 van mijn ESX servers welke ik normaal gesproken kan zien in de VI Client als datacenter, echter geeft deze nu aan not responding. Kan iemand me helpen waardoor dit veroorzaakt word? Is er een service of proces op de ESX server welke niet meer goed werkt? Gewoon direct connectie maken met de VI Client werkt wel gewoon.
Thanx
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
sdaems
|
Geplaatst: vr feb 05, 2010 1:40 am |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1379 Woonplaats: Deventer
|
|
Probeer eens de service mgmt vmware restart op de console, als deze nog niet terug komt opnieuw toe te voegen binnen vc, als dat niet lukt user vxpuser verwijderen van de esx host en opnieuw toevoegen.
Moest vast lukken in deze volgorde.. maargoed je weet dan niet de oorzaak en zou dus terug kunnen komen
_________________ | Blog.vmpros.nl | Twitter | DBL | vExpert 2010/2011/2012 |
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
andreasfc
|
Geplaatst: di feb 09, 2010 13:04 pm |
|
|
|
Probleem is inmiddels verholpen: vmware support heeft geholpen en constateerde het volgende de heartbeat functie vanaf de ESX naar de VC werkte niet meer.
Oplossing restart de service: service vmware-vpxa restart
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|