|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
sdaems
|
Geplaatst: zo sep 06, 2009 1:28 am |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1379 Woonplaats: Deventer
|
|
Hi,
Misschien een idee om een soort van "Accepted Solution" in te bouwen op het forum? Makkelijk voor members/bezoekers die op zoek zijn naar een antwoord.
Optioneel: Direct Subject aanpassen op forum index met bijvoorbeeld "Probleem - Opgelost" ofzoiets.
Opzich ook wel leuk voor de mensen die replyen die wellicht wat credits ontvangen maarja dat is bijzaak.
Idee?
_________________ | Blog.vmpros.nl | Twitter | DBL | vExpert 2010/2011/2012 |
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
afokkema
|
Geplaatst: zo sep 06, 2009 15:35 pm |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 871 Woonplaats: Alkmaar
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
DukeBox
|
Geplaatst: zo sep 06, 2009 16:01 pm |
|
|
|
De module die dat o.a. kan voor phpbb is nogal buggy..
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Viktorious
|
Geplaatst: wo sep 09, 2009 9:54 am |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1451 Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Dit verzoek is al eerder voorbij gekomen...en ondanks dat ik het een goed idee vind, is het nogal lastig om te realiseren. Zoals dukebox al opmerkt, draait het forum idd op phpBB....en daar ook nog s een aangepaste versie van. Met een eerdere upgrade van het forum was er een hoop gezeur ontstaan, dus ik ben wat sceptisch zul je begrijpen. Als iemand een goede tip heeft o.i.d., hoor ik het natuurlijk graag!
_________________ Viktor van den Berg | http://www.viktorious.nl | VCP/vExpert/VCAP-DCA/VCAP-DCD
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|