afokkema schreef:
Viktor schijn jij je licht eens over deze zaak

Even een zaklantaarn zoeken...
Ik denk dat het VMUG forum een bijzonder hoge mate van professionaliteit kent en daar mogen we trots op zijn. Professioneel op twee manieren:
- qua VMware kennisniveau;
- maar ook professioneel in het beantwoorden van vragen.
Het is waar dat sommige vragen idd meerdere malen gesteld. Tot nu toe is daar altijd door iemand goed op gereageerd; de vragensteller in kwestie werd prima op weg geholpen, echt super! Ik heb hier in de VS tijdens VMworld nog over staan spreken met wat mensen.
Dit neemt niet weg dat ik het idee van Bezerk, een sticky topic met basis info in het forum, absoluut ondersteun. Sterker een klein jaar geleden heb ik hier als 's eerder een voorzet voor gegeven, maar dit is toen dood gebloed.
Desalnietemin....mijn voorstel is dat ik een opzetje maak voor dit "sticky bericht" (gewoon als bericht op het forum). Dit bericht heeft als doel, nieuwe mensen op weg te helpen en bevat o.a. links naar documentatie en veelgestelde vragen. Als jullie dan reageren met toevoegingen, wordt dit onderdeel van dit sticky bericht. Ik hoop dat er op deze manier een goed basisbericht (document) ontstaat.
Als mensen dan lid worden van het forum, wordt in de aanmeldingsmail verwezen naar dit sticky bericht zodat mensen op weg worden geholpen.
Goed plan?