Banner
homenieuwsartikelenfoto'svmug tvdownloads & linksforumcustomer councilvmug event 2012vmworld
Banner Banner
Het is nu za mei 25, 2013 12:45 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2008 11:47 am 
Newbie
Newbie

Dames/Heren,

Ik ben bezig met het virtualiseren van Internet Explorer middels VMware ThinApp 4.0 (build 2200). Als guest OS wordt een schone Windows XP SP3 NL/UK VM gebruikt onder VMware Workstation 6.0.4.

De installatie en capture gaan goed. Ook tijdens het builden worden er geen foutmeldingen gegenereerd. Als ik IE7 daarna virtueel wil starten, doet de homepage het prima, maar in 90% van de tijd dat IE gestart wordt, krijg ik de melding dat Windows de pagina niet kan vinden. Alle links die op de homepage staan werken wel goed. Als ik een nieuwe Tab open werkt het meestal wel. Ik kom wel mensen tegen die hetzelfde probleem hebben, maar nog geen oplossing. Ik heb ondertussen een supportcall aangemaakt bij VMware. Ik houd jullie op de hoogte.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: di aug 19, 2008 17:38 pm 
vMUG Guru
vMUG Guru

Hoi, dit had ik ook bij lag het aan de invoegtoepassingen welke in IE7 zitten. Vink er een paar uit die zijn toegevoegd... en toen deed tie het.

:)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo aug 27, 2008 15:42 pm 
Newbie
Newbie

Hoi rAmsY, Bedankt voor de tip, dit had ik ook geprobeerd, maar nog geen succes. Ik heb ondertussen antwoord gehad van VMware:

Citaat:
Hello Lucas,

Our Engineering team have identified a fix for this issue which will be available in the next release of ThinApp. I cannot say for sure when this will be, but you can keep an eye on our website for updates.

As the issue has been identified and resolved in the next release, I will close off this SR.

Should you have any further issues, please do not hesitate to open a new SR and we will gladly assist.

Thank you for your continued interest and support in VMware.

Kind Regards,

Even afwachten dus...

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 3 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]