We zitten in een pilot met Stagemanager, maar omdat Labmanager volgens mij ook de functie van fencing heeft, hoop ik dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een 2-tal productie machines gecloned en geplaatste in een gefencte omgeving binnen stagemanager met allow in-out (namen en ip-adressen blijven ongewijzigd !). Na verloop van tijd onstaat er echter het probleem dat 1 van de originele productiemachines, óf 1 van de gecloonde machines niet meer kan aanloggen, onderstaande foutmelding staat dan in de eventviewer:
Citaat:
Event Type: Error
Event Source: NETLOGON
Event Category: None
Event ID: 3210
Date: 7/17/2009
Time: 8:27:53 AM
User: N/A
Computer: XXXXXXXX
Description:
This computer could not authenticate with \\XXXXX.XXXXX.org, a Windows domain controller for domain XXXXXXXX, and therefore this computer might deny logon requests. This inability to authenticate might be caused by another computer on the same network using the same name or the password for this computer account is not recognized. If this message appears again, contact your system administrator.
For more information, see Help and Support Center at
http://go.microsoft.com/fwlink/events.asp.
Data:
0000: 22 00 00 c0 "..À
Op zich snap ik de melding en oorzaak wel. Er is mij echter duidelijk gemaakt dat machines in de gefencte omgeving dezelfde naam en ip-adres kunnen behouden wat testen zo ideaal maakt. Wat zie ik over het hoofd of wat kan ik doen?