|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
CookiesMonster
|
Geplaatst: wo jan 25, 2012 15:07 pm |
|
|
|
Hoi,
Ik heb een Whitebox met een SuperMicro x7DWN+ moederbord. Ik wil mijn ESXi server laten opstarten middels WOL.
Ik heb in solarwinds het macaddres ingevuld van mijn management interface en het bijbehorende IP adres. Ik zit het nu te testen via VPN maar no-luck.
Wat zie ik over het hoofd? Als ik in VSphere client kijk dan is de interface WOL supported.
Alvast bedankt
Thomas
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
sdaems
|
Geplaatst: wo jan 25, 2012 18:44 pm |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1379 Woonplaats: Deventer
|
|
Het type is supported, maar staat dit ook aan in de bios?
_________________ | Blog.vmpros.nl | Twitter | DBL | vExpert 2010/2011/2012 |
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
DukeBox
|
Geplaatst: wo jan 25, 2012 19:52 pm |
|
|
|
WoL moet vanuit je bios aangezet worden, vSphere heeft natuurlijk geen invloed op de werking wanneer het systeem uitstaat. Daarom is deze vraag ook niet van toepassing op dit forum.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
CookiesMonster
|
Geplaatst: do feb 02, 2012 23:30 pm |
|
|
|
Als antwoord van SuperMicro staat het altijd aan. Ik heb andere tools geprobeerd en daarbij werkt het wel. Blijkbaar gaat er op een ander niveau dan op VMware iets mis. De reactie het hoort niet op dit forum is dus met bovenstaande informatie waar.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|