Het zijn geen duplicate ip's, mac ofzo want het is op meerdere machines. Ook staat het in deze even los van de loadbalancing, zoals je kan lezen gaf ik dit alleen aan als history hoe we op dit punt gekomen zijn, beide machines (BES, CAS) staan 1-op-1 naar elkaar te "kijken".
Indien beide systemen op dezelfde host staan, op dezelfde portgroup, zie ik niet in hoe een algemene netwerk configuratie hierin oorzaak zou kunnen zijn, waar zou ik naar kunnen kijken?
We maken geen gebruik va WNLB, dus van aangepaste ARP entry's is ook geen sprake.
Ook op de site van Wireshark en in diverse fora staat dat een TCP dup ack een "clear indication is of dropped/missing packages".
Citaat:
TCP DupACK - Occurs when the same ACK number is seen AND it is lower than the last byte of data sent by the sender. If the receiver detects a gap in the sequence numbers, it will generate a duplicate ACK for each subsequent packet it receives on that connection, until the missing packet is successfully received (retransmitted). A clear indication of dropped/missing packets.
http://wiki.wireshark.org/TCP_Analyze_Sequence_Numbers