|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
Peter
|
Geplaatst: wo apr 26, 2006 15:27 pm |
|
|
|
Goedendag,
Ik heb een vraag. Ik heb het volgende vernomen. Als je Vmotion gebruikt dan is het belangrijk dat de CPUs uit de dezelfde familie komen (alleen bij online Vmotionen). Dus alleen Vmotion tussen Intel processoren. Of natuurlijk tussen Amd CPUs. Nu is mijn vraag is het mogelijk online te Vmotionen tussen een Dual core Intel en een Single core intel. Iemand hier al ervaring mee. Ik zou denken moet kunnen omdat het nog steeds aan beide kanten Intels zijn. Zo is het volgens mij ook mogelijk om vmotion te gebruiken tussen een Intel Xeon en een Intel Non-Xeon.
Alvast bedankt,
Peter.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Viktorious
|
Geplaatst: wo apr 26, 2006 16:14 pm |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1451 Woonplaats: Zoetermeer
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Peter
|
Geplaatst: vr apr 28, 2006 11:09 am |
|
|
|
Hoi Vic,
Had deze link al gezien, ik vond dit niet helemaal duitdelijk vandaar dit berichtje op het forum.
In ieder geval bedankt...
Peter
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Viktorious
|
Geplaatst: vr apr 28, 2006 15:21 pm |
|
Geregistreerd: za jan 01, 2011 15:00 pm Berichten: 1451 Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Het dual/core single core verhaal hoeft naar mijn idee niets uit te maken. Het verandert namelijk niets in het schedulen van de VCPU's. Zolang de CPUs dus maar in dezelfde 'group' zitten...
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 4 berichten ] |
|