Tomas schreef:
geen flauw idee, maar misschien je toetsenbord indeling waardoor je een fout password invoert?
Of je haalt toch ergens anders je script vandaan waarin het password dus onveranderd blijft!
Inderdaad 2 snelgemaakte fouten. Ik heb de wachtwoorden voor de zekerheid ingetypt bij gebruikersnaam en ik zag geen rare tekens. Gewoon zoals het er moest komen te staan.
Ik heb de scripts nu negenhonderd keer opnieuw gecopy/paste in de customization specification, scripts die regelrecht uit de setupmgr.exe komen maar ook aangepaste scripts.
jjbakker schreef:
Tomas schreef:
geen flauw idee, maar misschien je toetsenbord indeling waardoor je een fout password invoert?
Of je haalt toch ergens anders je script vandaan waarin het password dus onveranderd blijft!
Dat probleem heb ik ook.
Password wel wel geaccepteerd, alleen je wordt direct weer naar het inlog scherm gestuurd.
Als je een fout ww in toetst krijg je nl wrong password.
Ik had dat eerst omdat ik niet de juiste versie van sysprep in de folders had staan. Toen kwam ik in het inlogscherm dat inderdaad steeds zonder foutmelding terugschoot. Nu ik wel de juiste versie van sysprep gebruik krijg ik bij ieder password de melding wrong password.
Dit is zo frustrerend!