sdaems schreef:
Gourami schreef:
Tomas schreef:
ik zie dit meer als spam

Dat is lekker makkelijk Tomas, wat heb jij ooit bijgedragen aan gratis software? In plaats je nou eens de tijd neemt om hier serieus naar te kijken voordat je begint te trollen. Heb je d'r uberhaupt wel naar gekeken?
Nou om eerlijk te zeggen dat ik ook even dat het een bot was die dit had gepost. Het staat er redelijk Tel Sell.. "Try now, very cheap and it's amaaaazing"
Dat je het hebt ontwikkeld is mooi maar kleine Nederlandse toelichting kon geen kwaad

Hoe dan ook, leuk dat je het hier post!
Fair enough, staat idd redelijk tell sell, maarja hier de nederlandse versie:
Farm Commander is een file manager dit qua uiterlijk veel op Total Commander lijkt. Er is echter een groot verschil. Bij Total Commander zijn bijde panelen ‘bestands systemen’. Bij Farm Commander is een paneel een bestands systeem, en het andere paneel zijn servers/werkstations.
De bedoeling van dit alles is om links een bestand te kiezen en dit vervolgens gemakkelijk naar tig verschillende servers te kopieren. Dit is erg handig in omgevingen met veel servers, zoals bij Citrix of VMWare.
Ook is het mogelijk om vanaf een aantal servers bestanden lokaal te kopieren. Hierdoor kan je eenvoudig controleren of bv een dll op alle servers gelijk is.
Ook is het mogelijk om opdrachten uit te voeren, event viewer door zoeken, manage, RDP sessie’s te starten op veel servers tegelijk.
Het is mogelijk om de server lijst op verschillende manieren te vullen.
-copy/paste lijst
-AD
-Citrix
-En sinds kort kan je dus ook naar je ESX connecten om daar alle vm’s op te halen.
Hier heb ik uren lang met plezier aan gewerkt, het is dus Nederlandse innovatie en de reden waarom ik het heb gemaakt is omdat ik het nodig had, en er was niets vergelijkbaars.