Banner
homenieuwsartikelenfoto'svmug tvdownloads & linksforumcustomer councilvmug event 2012vmworld
Banner Banner
Het is nu wo mei 22, 2013 20:30 pm

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 
Auteur Bericht
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 17:52 pm 
Newbie
Newbie

Gourami maakt al jaren software voor Citrix, en het laaste product heeft nu ook ondersteuning voor VMware!

Het managen van je (virtuele) servers is nog nooit zo makkelijk geweest!

Farm Commander is gratis!

http://gourami.eu/products/farm-commander

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: wo jan 06, 2010 18:20 pm 
vMUG Guru
vMUG Guru

Ziet er goed uit, zal mooi zijn om inderdaad nog het hele ESX gedeelte uit te breiden, wellicht een idee om samen met Rob de Veij een merge te doen?

Hij heeft de applicatie RV Tools, i.v.m. met elkaar binnen 1 app heb je een bijzonder goede ESX management tool..

Ik ga ga je volgen :)

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 11:18 am 
vMUG Guru
vMUG Guru

ik zie dit meer als spam :?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 11:55 am 
Newbie
Newbie

Tomas schreef:

Dat is lekker makkelijk Tomas, wat heb jij ooit bijgedragen aan gratis software? In plaats je nou eens de tijd neemt om hier serieus naar te kijken voordat je begint te trollen. Heb je d'r uberhaupt wel naar gekeken?

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 12:49 pm 
vMUG Guru
vMUG Guru

Gourami schreef:
Tomas schreef:

Dat is lekker makkelijk Tomas, wat heb jij ooit bijgedragen aan gratis software? In plaats je nou eens de tijd neemt om hier serieus naar te kijken voordat je begint te trollen. Heb je d'r uberhaupt wel naar gekeken?

Nou om eerlijk te zeggen dat ik ook even dat het een bot was die dit had gepost. Het staat er redelijk Tel Sell.. "Try now, very cheap and it's amaaaazing"

Dat je het hebt ontwikkeld is mooi maar kleine Nederlandse toelichting kon geen kwaad :)

Hoe dan ook, leuk dat je het hier post!

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 16:35 pm 
Newbie
Newbie

sdaems schreef:
Gourami schreef:
Tomas schreef:

Nou om eerlijk te zeggen dat ik ook even dat het een bot was die dit had gepost. Het staat er redelijk Tel Sell.. "Try now, very cheap and it's amaaaazing"

Dat je het hebt ontwikkeld is mooi maar kleine Nederlandse toelichting kon geen kwaad :)

Hoe dan ook, leuk dat je het hier post!

Fair enough, staat idd redelijk tell sell, maarja hier de nederlandse versie:

Farm Commander is een file manager dit qua uiterlijk veel op Total Commander lijkt. Er is echter een groot verschil. Bij Total Commander zijn bijde panelen ‘bestands systemen’. Bij Farm Commander is een paneel een bestands systeem, en het andere paneel zijn servers/werkstations.

De bedoeling van dit alles is om links een bestand te kiezen en dit vervolgens gemakkelijk naar tig verschillende servers te kopieren. Dit is erg handig in omgevingen met veel servers, zoals bij Citrix of VMWare.

Ook is het mogelijk om vanaf een aantal servers bestanden lokaal te kopieren. Hierdoor kan je eenvoudig controleren of bv een dll op alle servers gelijk is.

Ook is het mogelijk om opdrachten uit te voeren, event viewer door zoeken, manage, RDP sessie’s te starten op veel servers tegelijk.

Het is mogelijk om de server lijst op verschillende manieren te vullen.
-copy/paste lijst
-AD
-Citrix
-En sinds kort kan je dus ook naar je ESX connecten om daar alle vm’s op te halen.

Hier heb ik uren lang met plezier aan gewerkt, het is dus Nederlandse innovatie en de reden waarom ik het heb gemaakt is omdat ik het nodig had, en er was niets vergelijkbaars.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 17:47 pm 
vMUG Guru
vMUG Guru

-knip-

Laatst bijgewerkt door Tomas op do jan 07, 2010 17:57 pm, in totaal 1 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: do jan 07, 2010 17:51 pm 
vMUG Guru
vMUG Guru

-zinloze discussie-

Laatst bijgewerkt door Tomas op vr jan 08, 2010 9:10 am, in totaal 2 keer bewerkt.

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2010 1:16 am 
Newbie
Newbie

Tomas schreef:
Ik ben een vmware vExpert, dus ik heb in iedergeval wat bijgedragen aan de community ;-)

Het ging vooral om het feit dat je eerste post er 1 is met je bedrijfsnaam waarmee je adverteert voor software. Ik zie tenminste dat je ook software verkoopt.

Ach ja ik ben ook geen forum beheerder, maar ook geen spamliefhebber ;-)

Gaaaaap, ik val in herhaling, heb je d'r uberhaupt naar gekeken?.... Die zal ik voor je beantwoorden: Nee...

Dat jij twee pdf-jes hebt gemaakt met screen shots vin ik heeel knap van je hoor. Maar je moet maar eens proberen om zelf software te maken die echte problemen op lost. En jij linkt toch ook naar je site...?

Maarja, deze discussie wil ik helemaal niet hebben, en ga d'r dan ook verder niet op in. Als jij het vertikt om inhoudelijk op de software in te gaan is dat jou verlies...

Profiel  

Berichttitel:
BerichtGeplaatst: vr jan 08, 2010 9:15 am 
vMUG Guru
vMUG Guru

De manier waarop jij reageerd past niet echt op dit forum en komt eigenlijk nooit voor. Je bent hierin echt een uitzondering.
Ik snap ook eigenlijk niet waarom je dat doet. Het lijkt mij niet echt reclame voor je software.

Profiel  

Plaats een nieuw onderwerp Antwoord op onderwerp  [ 10 berichten ] 

Alle tijden zijn GMT + 1 uur [ Zomertijd ]