HeSitated schreef:
netnietaf schreef:
Zelf heb ik altijd onderwerpen die op de grens van 2 onderwerpen zitten. Denk bijvoorbeeld aan upgrades, downgrades en dergelijke. Waar post je die, bij de oude of bij de nieuwe versie?
Voor mij is dan bepalend: waar ga je naar toe? Ga je naar een hogere versie, dan daar posten. Ga je juist naar een lagere versie, dan daar posten....
Omdat de meeste lezers de nieuwste volgen, zo ik het daar posten maar omdat bij de oude versie meer ervaring en dus meer kennis zit, zou ik daar posten. Crosposten kan niet dus als ik me gek laat maken staat het er twee keer in...
HeSitated schreef:
Citaat:
En wat als je state-of-the-art of juist met antiek bezig bent, en je versie staat er niet tussen?
Daarvoor hebben we "Overig"
Maar als je twijfeld zet je het er toch bij?
Dan staat het dus echt niet op de juiste plaats, zeker niet als er later wel een nieuwe versie bij komt.
HeSitated schreef:
Citaat:
Mijn motto in deze: 'less is more'.
Daar heb je vaak gelijk in, maar in het geval van VMUG vind ik het heel prettig zoals het nu geregeld is.
ach, zelf kom ik niet zo vaak voor de keuze waar te posten maar zelf zou ik het zo eenvoudig mogelijk maken (maar niet eenvoudiger!)
Gelukkig heb ik deze draad niet gestart maar het bied wel lekker de mogelijkheid er weer eens over te zeiken...