|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
| Auteur |
Bericht |
|
DukeBox
|
Geplaatst: zo maart 13, 2011 13:31 pm |
|
|
|
Ja, dat kan maar daar had je gemakkelijk zelf achter kunnen komen door even de handleiding te downloaden.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
win8005
|
Geplaatst: do maart 17, 2011 20:50 pm |
|
|
|
Wij hebben 4x een Thecus N8800Pro aangeschaft maar wat een drama is dat zeg. Ik heb er 1 draaien met beta firmware via iscsi er is een nieuwe firmware uit v5.01 met deze zou het probleem van het continue wegvallen van de iscsi verbinding opgelost zijn volgens thecus nederland.
Maar VMReady zijn ze bij thecus alleen als je NFS gebruikt en dus nog niet als je iscsi wil gaan gebruiken voor vmware. Wij voelen ons dus aardig gen**it en gaan verdere stappen ondernemen want deze informatie word nergens verteld op de website. Wees er dus voorzichtig mee is mijn advies.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
mlangendoen
|
Geplaatst: do mei 19, 2011 16:18 pm |
|
|
|
Hallo,
Ik heb ook al gelezen dat het heel eenvoudig is om er je eigen Linux op de doos te installeren. open de cover daar zit een vga aansluiting voor de monitor.
dus debian er op en gaan!
|
|
| Omhoog |
|
 |