beerse schreef:
Sorry, ik zie nu pas dat deregister & register fout ging. Als deregister niet goed is gegaan, kan je op de host de file met registraties aanpassen. Ik moet even zoeken welke file dat is. Een reboot daarna is wenselijk, zeker als nieuwe machines toegevoegd moeten worden.
Als het VC is die klaagt, dan heb je de gast waarschijnlijk op de host weggegooid en weet VC niet dat ze weg is... Dan moet je ze op VC alsnog weggooien, eventueel door ze op de host weer te registreren...
Hoi Beerse...
Bedankt voor de tips..
Met
beerse schreef:
kan je op de host de file met registraties aanpassen. Ik moet even zoeken welke file dat is. Een reboot daarna is wenselijk...
Bedoel je de de host of de vm rebooten..? Als je idd nog weet welke file dat is, zou me dat enorm helpen..!
Nogmaals bedankt...!
[PS AAN]
Zit nu midden in een troubleshoot met 1 van m'n ESX'en waar gisteren de VM's van uitgeklapt waren. Waarschijnlijk gebeurd doordat er een memoryupgrade had plaatsgevonden(van 8 naar 16GB). Het gaat om een IBM-x346. Bij dit type machine loopt memtest altijd vast (schijnt bekend te zijn las ik op het vmware forum). Je bent dus overgeleverd aan de memtest van IBM zelf. Die gaf van de week aan dat alles helemaal okiedokie was...niet dus...mocht iemand nog een andere memory tester weten dan zijn alle tips welkom...
[PS UIT]