|
|
Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|
| Auteur |
Bericht |
|
GJ
|
Geplaatst: vr jun 29, 2012 11:11 am |
|
|
|
Ik ben bezig met een migratie van een VMware Infrastructure 3 naar vsphere 5 We hebben nieuwe servers aangekocht en geinstalleerd en ook een geheel nieuwe VC opgezet. Deze VC beheert alleen de nieuwe servers. Alleen storage is gedeeld.
Ik heb onze licenties geupgrade naar Vsphere 5 ( op de website van VMware) en sta nu dus op het punt deze licenties middels een licentie server te activeren. Kan ik deze licentie server al vast optuigen met de licenties of moet ik wachten todat alle guests gemigreerd zijn? Binnen 60 dagen gaat het migreren ook wel lukken maar ik heb de licentie server graag alvast klaar. Ik wil uiteindelijk af van de huidige VC.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
DukeBox
|
Geplaatst: vr jun 29, 2012 23:44 pm |
|
|
|
Je kan ze beiden tegelijk behouden voor de migratie, zo staat het ook in de whitepapers van vmware zelf dus lijkt mij dat het licentie technisch ook geen probleem is.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
ChrisR
|
Geplaatst: vr jul 06, 2012 22:52 pm |
|
|
|
vSphere 5 heeft geen licentie server. Keys zitten gewoon in vCenter. Geen enkel probleem om die er alvast in te zetten.
|
|
| Omhoog |
|
 |
|
Pagina 1 van 1
|
[ 3 berichten ] |
|